بوی بارون ..عطر یاس

بوی بارون ..عطر یاس

از دیروز یاد بگیر...برای امروز زندگی کن ...و به فردا امید داشته باش.
بوی بارون ..عطر یاس

بوی بارون ..عطر یاس

از دیروز یاد بگیر...برای امروز زندگی کن ...و به فردا امید داشته باش.

سلامی چو بوی خوش آشنایی...

الان به وقت محلی ساعت11:48 دقیقه شبه و وبلاگ من همین چند دقیقه پیش متولد شده...سالها از اخرین دفعه ای که وبلاگ داشتم گذشته و خودم هم اصلا یادم نمی یاد چرا اون رو بستم و گذاشتم کنار ...واقعا همین الانم نمیدونم چرا این یکی رو درست کردم ولی میدونم که بعضی حرفهای نگفته بدجوری توی دلم سنگینی میکردن و چون زبان یاری نکرد ناچارا سرانگشتام دست بکار شدن تا حس و حالم رو بتونم ازدرون به برون انتقال بدم...منم و این صفحه سفید روبروم توی مانیتور و یک دنیا حرف نگفته...امیدوارم که اینجا گوشه امنی باشه برای آرامش یافتن...بدون پیش داوری و قضاوتهای عجولانه ...جایی که بشه پرده های ضخیم رو از روی دل برداشت و به احساس مجالی داد تا که هوایی بخورد...

نظرات 7 + ارسال نظر
نسرین جمعه 24 دی 1400 ساعت 12:50 https://yakroozeno.blogsky.com/

آخ ببخش یاسی... من نمی دونستم عمدا اینجا رو درست کردی که گوشهء دنجی برات باشه و به دوستان نزدیکت آدرس دادی.
دیگه مزاحمت نمیشم.
صمیمانه معذرت میخوام ازت

والا من از روز ازل همینجا رو فقط داشتم...گوشه دنج کجاست ؟همین یدونه آدرسه بخدا...آدرس دیگه ای نیست...دوست دیگه از تو نزدیکتر آخه؟؟!! از اون حرفها بودا...نسرین بانو جان...با ما به ازین باش که با خلق جهانی...

مهری جمعه 26 دی 1399 ساعت 23:57

سلام
چه جالب که وبلاگ نو و خوااننده جدید که خودم باشم
موفق باشید مشتاق خوندنتون هستم

سلام مهری نازنین
ممنونم از لطفت...خوش آمدی...مشتاق دیدار

رافائل یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 01:13

سلام. منم امیدوارم اینجا جایی باشه که باعث آرامشت بشه عزیزم.

ممنونم از لطفت رافائل عزیزم...با وجود دوستان نازنینی مثل تو حتما همینطور هم خواهد بود...

مهربانو جمعه 28 آذر 1399 ساعت 22:40 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیزم چه کار خوبی کردی قربونت .. والا با تجربه ی 15 سال وبلاگ نویسی و پیج اینستا و اپلیکیشن های دیگه باید بگم هیچی مثل وبلاگ نویسی نمیشه .. مبارکه و باعث افخارمه که اینجا هستم و تو پیوندهات

قربان محبتت مهربانو جانم..ممنونم که وقت گذاشتی و پستها رو خوندی..باعث افتخار منه که لطف کردی و پذیرفتی گلم..

ترانه دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 05:04 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام یاسی جان. تبریک میگم برگشتن دوباره ا ت رو. واقعا حیفه با این قلم خوبی که داری ننویسی.

سلام ترانه عزیزم...ممنونم از لطفت دوست خوبم...شکسته نفسی میکنی ..وبلاگ و نوشته هات رو خیلی دوست دارم...

صفا دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 01:14 http://mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

سلام یاسی جان چقدر خوب که مینویسی قلم خوب داری و مطالبت خیلی به دل میشینه من که لذت بردم حسابی .

سلام گلم..ممنونم از لطفت..مرسی که قدم رنجه کردی و بهم سر زدی ..قربان محبت و صفای وجودت...

ربولی حسن کور شنبه 22 آذر 1399 ساعت 01:26 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
کسی که آلوده وبلاگ شد دیگه نمیتونه ترکش کنه
مایه افتخارمه که توی لینک های وبلاگتون هستم
موفق باشید

سلام دکتر جان
من از خوانندگان ثابت وبلاگ شما هستم..یکی از بهترینهاست...همیشه لذت میبرم از خواندن مطالبی که مینویسید..شکسته نفسی میفرمایین دکتر جان...مایه سعادت منه که پذیرفتین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد