بوی بارون ..عطر یاس

بوی بارون ..عطر یاس

از دیروز یاد بگیر...برای امروز زندگی کن ...و به فردا امید داشته باش.
بوی بارون ..عطر یاس

بوی بارون ..عطر یاس

از دیروز یاد بگیر...برای امروز زندگی کن ...و به فردا امید داشته باش.

قلمرو شیران نر....

یه برفی اومده که آدم میترسه رانندگی کنه...امسال میخواستم بیخیال تعویض لاستیکهای ماشین بشم و با همون لاستیکهای چهار فصل تردد کنم که با غرش سه تا شیر نر مواجه شدم!!!انقدر که یادم رفت ناسلامتی بنده خودم Lioness محسوب میشم!!! ای روزگار...یادش بخیر...این حنجره غرشناک ما رو هم ازمون گرفتی!!!نتیجه اخلاقی این شد که مثل یه شیرماده حرف گوش کن همین ماه گذشته رفتم حدود 800 دلار پول رایج مملکت  برای ۴ تا لاستیک ماشین زمستانی خرج کردم!!!

تازه تخفیف بوده ها!!! قبلش رفتم تویوتا اونا دیگه روی هر چی دزد سرگردنه ست سفید کردن!!! آقاهه با یه لبخند ژکوند میگه 1580 دلار...تازه الان هم توی انبار موجود نیست!!!همه شون قبلا فروش رفتن....باید سفارش بدین و منتظر باشین تا خبرتون کنیم!!! منم گفتم باشه چشم...من بعدا باهاتون تماس میگیرم!! بعد اومدم خونه تا تونستم سر این بندگان خدا غر زدم که آخه مگه لاستیکهای فعلی چه ایرادی دارن؟؟!!چرا خرج الکی درست میکنین توی این حال و روز؟؟!!!خلاصه همینجور غرش بود که رد و بدل میشد...ولی کوتاه نمیومدن!!!

بعد جاهای دیگه رو گشتم دیدم  Costco از همه جا ارزونتره...ولی تقریبا 20 روز طول کشید تا نوبتم شد!!!بخاطر ارزونی واقعا غلغله بود...

تا حالا چند بار برف سرافرازمون کرده ولی امروز واقعا ازینکه غرش شیران نر خونه باعث شد لاستیک ها رو زمستونی کنم خدارو شکر کردم...یه برف ریز و پودری بمقدار زیاد اومد و خیابونها رو عین  پیست پاتیناژ لیز و لغزنده کرد...امروز توی خیابون اصلی یه ماشین چنان سری خورد که من از دیدنش زهره ترک شدم و ناخواسته یه جیغ بنفشی هم کشیدم که نگو!!!معلوم بود که راننده داره با کوبیدن پاش روی ترمز سعی میکنه ماشین رو متوقف کنه ولی بخاطر سربودن لاستیکهای ماشین و لغزنده بودن جاده نتونست جلوی سرعت رو بگیره و یکهو از خیابون فرعی وارد اوتوبان اصلی شد...خدا رو شکر راننده ای که از سمت بالای خیابون میومد سرعت نداشت وگرنه هر دوشون بدجوری بهمدیگه کوبیده میشدن و اول صبحی یه اتفاق ناجور رخ میداد!!!

همون موقع آقای همسر جان تماس گرفت و منم یه اشتباهی کردم . بهش گفتم ناظر چه صحنه ای بودم...دوباره غرش سر داد که دیدی؟ ما راست گفتیم...یه وقتایی آدم اگه یه پولی رو خرج کنه درواقع پس اندازش کرده!!! الان اگه اون راننده تصادف کرده بود مقصر شناخته میشد و علاوه بر صدمه ای که میخورد باید هزینه بیمه طرف مقابل رو هم پرداخت میکرد..تازه بعنوان یه راننده بی دقت بیمه هم دیگه بهش اعتماد نمیکرد و هزینه بیمه ماهانه ش میرفت بالاتر...

راست میگفت دیگه...حرف حساب که جواب نداره..نتیجه اخلاقی اینکه ایشون غرش فرمودن و ما هم غرششان رو با گوش جان شنیدیم !!! تا درسی باشد بیاد ماندنی برای نسلهای بعدی این خاندان...که حتی اگر lioness هم باشی بازم باید به حرف شیران نر قلمرو خودت گوش بدی...باشد که رستگار شوی..

فکر کنم دیگه حتی خواجه حافظ شیرازی هم خبردار شد که من از چه حیوانی خوشم میاد...


نظرات 12 + ارسال نظر
نسرین پنج‌شنبه 23 دی 1400 ساعت 01:53 https://yakroozeno.blogsky.com/

شیر خانم کجایی؟
چرا باز نمی نویسی؟

سلام گلم
همین دور برها...توی بیشه زار زندگی مشغول گشت و گذارم...چشم میام مینویسم...

ترانه چهارشنبه 15 دی 1400 ساعت 04:21 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام یاسی جان. کار خوبی کردی که لاستیک گرفتی بااون هوای تورنتو واقعا لازمه.
راستی قیمت تایر ماشین اینجا توی والمارت از همه جا ، حتی از کاستکو هم حتی بهتره . ایندفعه یک سری هم به والمارت بزن.

سلام ترانه عزیزم
دیگه هر چی تلاش کردم نشه ولی زور شیران نر چربید...مرسی از لطفت گلم...چشم دفعه دیگه یه سر هم به والمارت میزنم و قیمت تایرها شون رو با بقیهذجاها مقایسه میکنم....

شادی یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 22:12 http://setarehshadi.blogsky.com/

امان از وقتی که پیش‌بینی‌های نسبتا منطقی شیران نر درست از آب در بیاد

اره بخدا...بدجوری توپ میوفته توی زمین شون.....

ربولی حسن کور یکشنبه 12 دی 1400 ساعت 11:42

وای چه اشتباهی کردم
شیر علامت مرداده حق با شماست

همسایه ایم دکتر جان....

صفا جمعه 10 دی 1400 ساعت 12:48 http://Mano-tanhae-va-omid.blogsky.com

واقعا یک‌ خرجهایی برای جلوگیری از مخارج سنگین تر در واقع خودش پس انداز محسوب میشه پس سخت نگیر .

راست میگی صفا جون...یه وقتایی باید سر کیسه رو شل کرد...چاره ای هم نیست...

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 9 دی 1400 ساعت 01:11

سلام
ایول
شما هم تیرماهی هستین؟

سلام دکتر جان
نه والا...همسر جان تیرماهیه...ولی از قرار معلوم باید تولد شما دو تا رو با هم بگیریم...

زهرا..‌. سه‌شنبه 7 دی 1400 ساعت 22:19 http://saatsheni1531.blogfa.com

لاستیک خرج سنگینی بوداما لازم....
متولدمردادین؟؟

دقیقا بهترین واژه ها رو بکار بردی...سنگین و لازم...
من هم شهریوری هستم و هم مردادی...یه جورایی هم یه نعل میزنم هم به میخ....

افق بهبود دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 23:58 http://ofogh1395.blogsky.com

حافظ شیرازی قبل از همه ی اینا میدونست

اصلا در عالم هستی راز نهانی هست که حافظ عزیز ازش بیخبر باشه؟؟!!!

monparnass شنبه 4 دی 1400 ساعت 07:28 http://monparnass.blogsky.com

سلام یاسی
اگر چه همیشه گفتند اول ایمنی بعد کار !!!
ولی
یه برنامه ای بریز و یه مقدار از سور و سات شیران نر کم کن تا متوجه باشند که رفتن 800 دلار از کیسه خانواده علاوه بر سود آثار جانبی هم داره


پیدا کردن راهش دیگه با ید با کفایت خودت !!!

سلام دوست جان
اینا شیر نر هستن...بیدی نیستن که از این بادها بلرزن...قبلا چند مورد امتحان کردم نتیجه نداشت...لامصبا گله ای هم حمله میکنن تا طرف حساب کار دستش بیاد...ماده شیر هم دیگه پا به سن گذاشته باید مواظب غرشهاش باشه یه وقت هدر نرن...

نسرین شنبه 4 دی 1400 ساعت 01:21 https://yakroozeno.blogsky.com/

واقعا خرج بجایی کردی خانوم شیر

چاره ای نبود نسرین بانو جان...از بسکه این اقا شیرها غریدن...

پریمهر جمعه 3 دی 1400 ساعت 20:48 https://parimehr.blogsky.com

حیوان خوش تیپ و قدری رو انتخاب کردی
خوبه که یه جورایی مجبور به عوض کردن تایر هستید

انقدر دوستش دارم... تو صفحه مانیتور کامپیوترم هم عکس شیر غران گذاشتم...علامت ماه تولدم هم هست...حیف که اجازه نمیدن ...وگرنه یه توله شیر میاوردم خودم بزرگش میکردم...

ربولی حسن کور جمعه 3 دی 1400 ساعت 18:16 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا با برف و سرمای اونجا باید هم لاستیک زمستونی داشته باشین
حالا از چه حیوونی خوشتون میاد؟ من که نفهمیدم

سلام دکتر جان
دقیقا...اینجا ملت مدام در حال تعویض کفشهای ماشینشون هستن...
یه تفال به دیوان خواجه حافظ شیرازی بزنین حتما اشاره میکنه به نکته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد