بوی بارون ..عطر یاس

بوی بارون ..عطر یاس

از دیروز یاد بگیر...برای امروز زندگی کن ...و به فردا امید داشته باش.
بوی بارون ..عطر یاس

بوی بارون ..عطر یاس

از دیروز یاد بگیر...برای امروز زندگی کن ...و به فردا امید داشته باش.

گذاشتم و گذشتم..اومدمو برنگشتم...

شاهرخ جان روحت شاد...تو هم رفتی و ما رو تنها گذاشتی...همیشه از شنیدن صدای زیبا و ترانه های قشنگت لذت میبرم...یادمه هر وقت کاست جدیدی از اهنگهای تو بدستمون میرسید توی مدرسه دست بدست بین همکلاسیها میچرخید...هممون دست به دامن برادر یکی از بچه ها بودیم که توی سه راه جمهوری فروشگاه لوازم صوتی داشت...

یادمه ازین نوار کاستهای Denon میخریدیم و میدادیم به همون همکلاسیمون که بدست برادرش برسونه...نفری 20 تومن هم باید پرداخت میکردیم و چند روز بعد طی عملیات ژانگولر بازی اونیکی خواهر همین همکلاسیمون میومد نزدیک مدرسه و میرفتیم یواشکی نوار کاست حاوی اهنگهای قشنگ تو رو ازش میگرفتیم و خوشحال و خندان راهی خونه میشدیم تا از شنیدشون لذت ببریم..

تو و ترانه های قشنگت  جزو خاطرات فراموش نشدنی من هستین...صدای گرمت هیچوقت فراموشم نمیشه..انقدر دوستت داشتم و دارم که حتی توی فیلم عروسی خودم و چند دیگه از دوستان نزدیکم هم ترانه های تو جا خوش کردن...اصلا انگار بدون صدای تو و ترانه هات نمیشه شاد بود...نمیشه گریه کرد...نمیشه عاشق شد.. 

شاهرخ جان حالا که اسمانی شدی  در اغوش خدا ارام و راحت بخواب...صدا و یادت همیشه در خاطرم خواهد ماند...

نظرات 8 + ارسال نظر
monparnass سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 17:57 http://monparnass.blogsky.com

سلام یاسی
الان توی ایران نزدیک لحظه تحویل سال هستیم
سال نوی ایرانی ات مبارک
- چون احتمالا سال نوی کانادایی هم داری !!! -
برات آرزوی بهترینها رو دارم

سلام دوست جان
قربون لطف و معرفتت...سال نوی تو و خورشید خانم و دسته گلات هم مبارک باشه....منم برای همه شما عزی ان بهترینها رو از ایزد منان خواستارم...شاد و سلامت باشین همیشه....

monparnass یکشنبه 1 بهمن 1402 ساعت 14:29 http://monparnass.blogsky.com

سلام ای یاسی کم پیدا
خوبی ؟
یکی از آشنایان که اونجاست می گفت
اعلام کردن که قراره در آینده نزدیک فرودگاه ها اعتصاب کنن
درسته این مساله ؟


پ.ن :
همینطور یه هویی دلم خواست بلیط بگیرم
و تعطیلات آخر این هفته یه سر بیام اونجا یه هوایی بخورم
و برگردم

حالا با این وضعیت که دیگه نمی تونم بیام !!!
ناچارا از اومدن منصرف شدم
عجب وضعیه
کسی اصلا به خواسته های
ما مرفهین بی درد توجه می کنه ؟

سلام دوست جان
فعلا که اتوبوسها اعتصاب کردن ملت توی این سرما کلی اواره شدن ...ای وای..نگو ترو خدا...همین مونده که توی اسمون هم ترافیک بشه!!!
ایکاش میشد بیایی...یعنی میشه؟؟!!!

نسرین یکشنبه 17 دی 1402 ساعت 12:00 https://yakroozeno.blogsky.com/

یاد اون روزا بخیر. فکر می کردم همیشه ادامه خواهند داشت

اره ...راست میگی نسرین بانو جان...یادش بخیر..

پریمهر یکشنبه 19 آذر 1402 ساعت 01:05 https://parimehr.blogsky.com

صدای خاصی داشت، روحش شاد

دقیقا همینطوره....

مانلی پنج‌شنبه 16 آذر 1402 ساعت 06:31

سلام یاسی جان
از وبلاگ نگار جون اومدم به خونه یاسی خانم
منم شاهرخ رو خیلی دوست داشتم
اولین بار سوم راهنمایی تو سرویس که میرفتم باهاش کلاس زیان شکوه، صداشو شنیدم
همین اهنگش که تو تیتر پستت گذاشتی، کلی باهاش گریه کردم، انگار ته دلم میدونستم یه روز غربت نصیبم میشه
من و دختر خاله ام خیلی دوسش داشتیم.
وقتی شنیدم مریضه، خیلی ناراحت شدم
حالا هم که رفت و به ارامش رسید و خاطرات موند برای ما
در ضمن پست قبلت رو دوست داشتم
تو روح جاستین ......

سللم مانلی عزیزم...خیلی خوش اومدی...اره بخدا...روحش شاد...رفت و یادگاریاش رو گذاشت برای ما...
تو روح ترودو از حالا تا همیشه....

monparnass سه‌شنبه 14 آذر 1402 ساعت 03:54 http://monparnass.blogsky.com

سلام یاسی
نوشته ات رو که خوندم دیدم اصلا هیچ آهنگی رو
ازش یادم نمیاد
رفتم سرچ کردم و چند تا از مهم ترین و مشهورترین آهنگ هاش رو گوش کردم دیدم اصلا نشنیدمشون
سبک خوندش بنظرم یه چیز شبیه معین اومد
توی اون سن و سال قاعدتا
شما ها نباید به شهرام شبپره
یا گوگوش یا ابی یا حتی داریوش علاقه میداشتین ؟ یه چیز شادتر و مد روز تر ؟

اگرچه قدرت صدای ابی بی نظیر هست /شاید هم بود .!!!
اما
من خودم ترانه کلاغهای منوچهر سخایی رو خیلی دوست دارم
سالها نمی دونستم کی اونو خونده
ولی شنیدنش حس خوبی به آدم میده
داستان پسر احمقی که
بخاطر حرف یه دختر
یک سال تحصیلی رو از دست می ده !!!


پ.ن :
گفتی ایمیل منو نداشتی
که اگر داشتی برام علت غیبت
و ننوشتن ات رو می نوشتی
ایمیل هم گذاشتم
خبری از ایمیل تو نشد !!!

سلام مونپارناس جان...ای خدا کی برام فرستادی ایمیلت رو؟؟؟من تازه الان دیدم بخدا...حتما برات ایمیل میزنم .. چشم..
اخه مگه میشه تو شاهرخ رو نشناسی؟؟!! از اون حرفها بودا!!!

شادی دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 20:15 http://setarehshadi.blogsky.com/

روحش شاد، چه روزها و لحظه هایی برامون ساختن و چه غریبانه در غربت پوسیدند و جان دادند.

افسوس و صد افسوس....

نگار دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 19:16

از صداهای زیبا و تکرار نشدنی.
چه قدر حس بدیه وقتی هنرمندی فوت می کنه.

اره اینا دیگه همتا ندارن...تکرار نشدنی هستن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد